aikani

 

timo.salo@gmail.com

Blogilista

jne.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com

29.9.03

 

Puhelinlasku on mun!

Pinseri väittää, että sivuni on päivitetty tänään. En halua tuottaa pettymystä Teille kalliit lukijaiseni, vaan teen päivityksestä totta täten tässä ja nyt. Nyt se onkin helppoa, sillä olen tänään päässyt eroon puhelumaksuista, jotka lyövät ahdistavan varjonsa kaikenlaisen välittömän reagoinnin ja online-toiminnan ylle. Jatkossa löydätte tältä palstalta kukaties kiintoisia linkkejäkin, kun aikaveloitus ei enää haittaa keskittymistä ja surffailun iloa. No, kyse ei ole muusta kuin että olen ottanut ISDN-yhteyteni yhteydessä (minä-kun-niin-tykkään-siitä-kun-saa-laittaa-samanlaisia-sanoja-peräkkäin) käyttöön Elisan Nettitaksa-laskutuksen, joka tarkoittaa ilta- ja viikonloppukäytön kuittautumista siedettävällä kuukausittaisella könttäsummalla.

En kehtaa laskea saati sanoa, kuinka paljon olen tähän asti antanut ylimääräistä tukeani puhelinyhtiön kulujen kattamiseen. Yhteys on jäänyt usein vahingossa yöksikin päälle. Puhumattakaan siitä, että minulla on ollut liki puoli vuotta nimissäni HTV:n kaapelimodeemiyhteys, josta olen maksanut myös jonkusen maltaan mutta jota en saamattomuuttani ole tullut ottaneeksi käyttöön. Eräs ongelma tässä järjestelyssä on tönkkö 15-metrinen Ethernet-piuha, joka menee ulko-oven edestä ja joka täytyisi siis hakata kiinni kynnykseen, jotta siihen ei kompastuisi, ja siinä olisi vasta yksi kaapelin vientiin liittyvä ongelma ratkaistu. Olen iloinen päästessäni mokomasta boksiviritelmästä eroon, ja voin jäädä odottamaan yhteislaajakaistan tuloa mieli keventyneenä, kun sain tunnustaa tämän hölmöilyni näin julkisesti.


Comments: Lähetä kommentti