aikani

 

timo.salo@gmail.com

Blogilista

jne.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com

18.6.05

 

Blogitapaamisen jälkimaininki

Laura Sippola (Hetkiä) kutsui minut juuri tällä hetkellä Suomenlinnassa tapahtuvaan musiikkihappeningiin. Päätin lähteä mukaan, mutta myöhästyin niukasti lautalta. Oli virhe poiketa matkalla syömään, eikä reittivalintani ollut muutenkaan optimaalinen. Kauppatorin liepeillä maleksiva ihmismassa esti liikkumasta vapaasti. En halunnut jäädä osaksi sitä, joten suuntasin saman tien kotia kohti. Alkoi vielä sopivasti sataa, kunnes sekin loppui.

P.S. Ovat kuulemma lautalla vielä, mutta minä lojun taas parvellani.

[P.P.S. 19. 6. klo 2.37: Paljastui, että minun olisi kannattanut myöhästyä vielä seuraavastakin lähdöstä. Näinkö helposti turhautuva minä todellakin olen? Kuinka paljon olen menettänytkään luovutusalttiuteni takia? Olen pienimmästäkin vihjeestä valmis myymään halvalla sen, mitä kulloinkin yritän varovaisesti arvostaa. Liioittelen kyllä, mutta jonkinlaisen varjon tällainen selkärangattomuus varmasti heittää kaikkeen mitä teen ja kaikkiin ihmissuhteisiin.

Jäljelle jää vain myyntiin kelpaamaton: pakkomielteet, unet.]


Comments: Lähetä kommentti