aikani

 

timo.salo@gmail.com

Blogilista

jne.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com

1.8.06

 

Narkissoksen kesä

erillään kohtaa lähinnä itsensä eli
yksinolon nolotus on kuviteltua ja

turhaa kuin kivettyneen kivitys
vaikkakin kahta realistisempaa

osaan sirkistää silmiäni
hellytän ainakin itseäni

itserakkaus kasvaa
tuletko poimimaan

uskonko, voitko
uskotko, voinko

toinen mittaa
itserakkauden

yksin se
on terve

enkö minä tee
sinulle samoin

umpimielisyys on
neitsyyden muoto

yksin ei ehdi kahteen
kaksin tuskin yhteen

sanoille on aina käyttöä
käyttöön ei aina sanoja

minä tarvitsen tunteita ja
tunteet tarvitsevat minua

sanat ravitsevat minua
minä samoin sanojani

syön mitä syön
Kortesjärvi hjärteskorv
olen minkä voit

välitän sinusta:
tulkitsen sinua

jos vain sallit.


Comments: Lähetä kommentti